Onderzoeksite
Image default
Bedrijven

Gebruiken van een telefoondienst

De inzet van een telefoondienst klinkt in de oren als iets dat alleen wordt gedaan door grote bedrijven. Zelfstandige ondernemers zonder of met weinig personeel kiezen er vaak voor om zelf de telefoon op te nemen, maar daarmee nemen zij zich een flinke taak op de schouders die eigenlijk beter kan worden uitbesteed.

Veel grote bedrijven maken gebruik van een inbound callcenter om de inkomende telefoontjes af te handelen, maar voor een kleinere ondernemer is dat natuurlijk geen optie vanwege de hoge kosten die daarbij komen kijken. Echter, het inhuren van een goede telefoondienst kan juist ook voor een kleinere ondernemer een goede optie zijn om vooruit te komen als ondernemer.

Veel ondernemers maken de verkeerde aanname dat het altijd goedkoper is om zelf de telefoon aan te nemen, of zelfs gratis. Maar in de praktijk komt het daar eigenlijk nooit op neer. De tijd die jij moet steken in het opnemen van de telefoon, kun je vanzelfsprekend niet in iets stoppen en daarmee loop je dus misschien ook wel geld mis. Iemand speciaal aannemen om de telefoon aan te nemen is natuurlijk ook een kostbare aangelegenheid, waar je bij een telefoondienst vaak alleen maar hoeft te betalen voor de diensten die je daadwerkelijk afneemt. Dat betekent dat je alleen hoeft te betalen voor de afgehandelde telefoontjes. Dat houdt het plaatje van kosten natuurlijk ook een stuk overzichtelijker.

Het inhuren van een telefoondienst betekent daarmee dus ook dat je er altijd zeker van kunt zijn dat je telefonische bereikbaarheid gegarandeerd is. Bovendien heb je zelf de keuze hoeveel van de dienst je afneemt. Je kunt al je telefonische verkeer laten overnemen, maar je kunt er ook voor kiezen om een deel uit te besteden en bijvoorbeeld alleen gebruik te maken van de telefoondienst als jij niet op je werkplek zit om telefoon te beantwoorden.

https://www.bizziphone.com/